DM Sans 18 1

Szkolenia w Abonamencie indywidualnym COS1 i COS:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. Autyzm i diada objawów: Nowe podejście diagnostyczne
  3. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  4. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  5. Agresja i przemoc szkolna
  6. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  7. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  8. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  9. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  10. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  11. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  12. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  13. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  14. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  15. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  16. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  17. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  18. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  19. Codzienne wyzwania dziewcząt z Zespołem Aspergera – wskazówki dla nauczycieli
  20. Canva dla nauczycieli
  21. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  22. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  23. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  24. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  25. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  26. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  27. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  28. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  29. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego – praktyczne wskazówki i najnowsze wytyczne
  30. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji
  31. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  32. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  33. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  34. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  35. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  36. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  37. Dziecko z opinią w przedszkolu
  38. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  39. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  40. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  41. Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich?
  42. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  43. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  44. Efektywne i zgodne z przepisami dokumentowanie pracy nauczyciela współorganizującego w dzienniku lekcyjnym: praktyczne wskazówki i najczęstsze błędy
  45. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  46. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  47. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  48. Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?
  49. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  50. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  51. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
  52. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
  53. Jak pracować z dzieckiem z dysleksją?
  54. Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli
  55. Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania.
  56. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  57. Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
  58. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  59. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  60. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  61. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  62. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  63. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  64. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  65. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  66. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  67. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  68. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  69. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  70. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  71. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  72. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  73. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  74. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  75. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  76. Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę
  77. Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów
  78. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  79. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  80. Mity i fakty na temat autyzmu
  81. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  82. NAJPIERW JA! POTEM CAŁA RESZTA. O nauczycielskim dobrostanie, asertywności, potrzebach, granicach i zarządzaniu czasem
  83. Nauczyciel współorganizujący w działaniu – wsparcie ucznia z autyzmem w praktyce
  84. Nauczyciel współorganizujący kształcenie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu – koniec I półrocza?
  85. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  86. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  87. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  88. Nauczanie uczniów ze spektrum autyzmu – praktyka i efektywne metody
  89. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  90. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  91. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  92. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  93. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  94. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów na podsumowanie I półrocza
  95. Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej
  96. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  97. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  98. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  99. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  100. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  101. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
  102. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  103. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  104. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  105. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  106. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  107. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  108. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  109. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  110. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  111. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  112. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  113. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  114. Prawo autorskie w edukacji
  115. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  116. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  117. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  118. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  119. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  120. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  121. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  122. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  123. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  124. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  125. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  126. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  127. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  128. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  129. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  130. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  131. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  132. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  133. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  134. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  135. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  136. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  137. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  138. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  139. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  140. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  141. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  142. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  143. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  144. Szkolenie pn. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  145. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  146. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  147. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  148. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  149. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  150. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  151. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  152. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  153. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  154. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  155. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  156. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  157. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  158. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  159. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  160. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  161. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  162. Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
  163. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  164. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  165. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  166. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  167. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  168. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  169. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  170. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  171. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  172. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  173. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  174. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  175. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  176. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  177. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  178. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  179. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  180. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  181. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  182. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  183. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  184. Zajęcia rewalidacyjne w praktyce – kluczowe strategie i narzędzia nauczyciela
  185. Życzliwość, nie tylko od święta

Materiały edukacyjne (TECZKI) w Abonamencie indywidualnym COS2:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Wpisy do Dziennika Pedagoga Specjalnego
  20. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  21. Teczka – awans mianowany stare zasady
  22. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  23. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego
  24. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego

Abonament szkoleniowy COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
499 299

Abonament szkoleniowy COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
998 399
Shopping Cart
Scroll to Top