Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
Szkolenie online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.
Otrzymasz:
- zaświadczenie w formacie PDF do pobrania i samodzielnego wydruku,
- dostęp do nagrania na okres 3 m-cy,
- materiały: przykład wprowadzenia procedury innowacji pedagogicznej w szkole podstawowej, teksty – tempo czytania, szybkie czytanie praca z tekstem, ćwiczenie na koncentrację, spostrzegawczość oraz ruch gałki ocznej, ćwiczenia z kinezjologii edukacyjnej, scenariusz zajęć Ty działaj,
Dla kogo jest to szkolenie:
- pedagogów i wszystkich zainteresowanym nauczycieli, przedszkola i szkoły podstawowej
Program szkolenia:
- Przepisy prawa dotyczące tworzenia programów innowacyjnych i projektów edukacyjnych.
- Praca projektowa oraz dobre praktyki, poznanie ich pozytywów i zastosowanie w pracy z uczniami.
- Konstruowanie projektów edukacyjnych zgodnie z wymogami.
- Struktura i rodzaje innowacji pedagogicznej.
- Ewaluacja innowacji.
Opis szkolenia:
Szkolenie ma na celu zachęcenie nauczycieli oraz zaopatrzenie ich w niezbędną wiedzę do skutecznego wprowadzania nowatorskich rozwiązań w działalności edukacyjnej. Pozwoli zdobyć wiedzę na temat skutecznego i efektywnego wdrażania działań innowacyjnych w pracę dydaktyczną.
Korzyści dla uczestnika szkolenia:
- Poznasz procedurę wdrażania innowacji,
- Nauczysz się konstruować nowatorskie działania,
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie podniesienia jakości swojej pracy
- Otrzymasz gotowe materiały do wykorzystania w pracy.
Prowadząca:
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.