Kwestionariusze badawcze i narzędzia diagnostyczne w terapii pedagogicznej

87,00 

Availability: Na stanie

60 minut  szkolenia na żywo  w  Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także 3 miesięcznym dostępem do nagrania.

„Kwestionariusze badawcze i narzędzia diagnostyczne w terapii pedagogicznej ”

Data szkolenia: 15.09.2022 r. g. 19:00

Celem szkolenia 

będzie zapoznanie uczestników z teoretycznym i praktycznym aspektem diagnozy pedagogicznej.

Program szkolenia

  • Czym jest diagnoza funkcjonalna?

  • Zapoznanie się z narzędziem do diagnozy funkcjonalnej dzieci  do 7 roku życia oraz starszych dzieci z autyzmem i z zaburzeniami komunikacji oraz innymi zaburzeniami rozwoju.

  • Nauka oceny poziomu rozwoju oraz określania zaburzeń w zachowaniu badanego dziecka.

Opis szkolenia

Diagnoza jest pierwszym etapem szeroko ujętego specjalistycznego działania nacelowanego na rozwojowe wsparcie osoby diagnozowanej. Na co należy zwrócić uwagę podczas prowadzenia diagnozy? Jakie narzędzia wybrać w przypadku dzieci z niepełnosprawnością intelektualną ? Czy takie same narzędzia stosujemy dla dzieci ze spektrum autyzmu jak dla dzieci z niepełnosprawnością? Na te wszystkie wątpliwości prowadząca postara się udzielić odpowiedzi podczas webinarium.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:

  • Poznasz narzędzia standaryzowane i niestandaryzowane służące do przeprowadzenia diagnozy funkcjonalnej dziecka.

  • Otrzymasz dawkę wiedzy dotyczącą rodzaju narzędzi  i arkuszy służących do obserwacji dziecka.

Dla kogo jest to szkolenie

  • Pedagogów,
  • logopedów i wszystkich specjalistów  pracujących z dziećmi i młodzieżą

Po opłaceniu szkolenia, zaksięgowaniu wpłaty oraz zebrania się minimalnej grupy uczestników, otrzymasz link z dostępem do szkolenia.  Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.

Prowadząca

dr Marta Koplejewska

nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, wykładowca akademicki, rzeczoznawca podręczników z fizyki, specjalistka od niekonwencjonalnych metod nauczania, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.  W 2019 roku obronila tytul doktora w dziedzinie nauk społecznych – dyscyplina: pedagogika. Na co dzień związana jest z Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczo -Rewalidacyjnych w Cieszynie. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej, deficytami rozwojowymi oraz w normie intelektualnej. Była  prodziekan,  w poznańskiej Wyższej Szkole Bezpieczeństwa z siedzibą w Skoczowie.

Shopping Cart
Przewiń do góry