Co to jest NeuroBox?
To projekt rozwojowy dla przedszkoli, szkół podstawowych i edukacji domowej. Fragmenty materiałów NeuroBox
(kliknij aby pobrać lub zobaczyć)
To sprawdzone, przetestowane rozwiązania!
Programy przetestowany w setkach szkółw Polsce w latach 2015-2019
Już 20 – 30 godzin warsztatów z uczniami przynosi rewelacyjne efekty edukacyjne!
Po zakupie otrzymujesz dostęp do bezpłatnych webinarów szkoleniowo-wdrożeniowych, różnych dodatków do wykorzystania na Rady Pedagogiczne i w zespołach przedmiotowych (prezentacje, plakaty, testy itd.)
Pakiet kupujesz raz – z licencją na użytkowanie przez wszystkich nauczycieli w szkole – wykorzystujesz przez lata.
NeuroBox ma znakomite recenzje od uczniów i nauczycieli!
Materiały do pobrania:
- Przestrzeń szkoły. Inspiracje do kreowania szkoły jako miejsca integracji międzyludzkiej, uczenia się i rozwoju. M.Taraszkiewicz, Z.Taraszkiewicz
Poznaj zawartość pakietów NeuroBox
NeuroBox – PRZEDSZKOLE – wspieranie rozwoju dzieci, profilaktyka trudności szkolnych. (pobierz szczegółowy opis)
NeuroBox – SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY 1-3 – uczenie się i postawy. (pobierz szczegółowy opis)
NeuroBox – SZKOŁA PODSTAWOWA KLASY 4-8 – uczenie się, rozwój osobisty, kompetencje kluczowe. (pobierz szczegółowy opis)
Najważniejsze informacje:
Najbardziej brakującym elementem edukacji jest przygotowanie uczniów do samodzielnego, efektywnego uczenia się.
Jak wynika z naszych kilkuletnich badań i wdrożeń – wystarczy zaledwie 30 g. warsztatów z uczenia się, aby poprawić wyniki uczenia się i … otworzyć dzieciom możliwości odnoszenia sukcesów w szkole! To perspektywa, która się należy dzieciakom, ale i nauczycielom. Więcej sukcesów, są dobre wyniki, jest lepszy klimat w szkole – zadowoleni nauczyciele, rodzice, uczniowie!
NIE – nie musi być trudno, ciężko, boleśnie!
NeuroBox to kompleksowy projekt opracowany na podstawie założeń prof. Marion Diamond, twórczyni pojęcia neuroplastyczność mózgu i przetestowany w setkach szkół i przedszkoli.
Placówki biorące udział w projekcie otrzymują materiały w postaci kursu do samokształcenia, podręczników i filmów oraz scenariusze warsztatów dla dzieci/uczniów.
W ramach stałego wsparcia organizowane są webinary szkoleniowe – raz w miesiącu oraz wydawane jest czasopismo dotyczące problematyki projektu.
Autorki projektu NeuroBox
Psycholog, wykładowca, trener, coach, neurometodyk, ekspertka ds. analityka edukacyjnej. Zaczynała od pracy na Wydziale Psychologii UW, skąd została powołana do budowy CODN (dzisiaj ORE), gdzie była szefem PIP i redaktorem naczelnym Wydawnictw CODN oraz koordynatorką wielu projektów ogólnopolskich (Nowa Szkoła, Europa na co dzień). Jest Koordynatorą kampanii na rzecz Uczenia się oraz Wielka Gra o Potencjał i Zdrowie Dzieci na rzecz profilaktyki zdrowia psychicznego. Autorka merytoryczna programu Warsztaty z uczenia się – wielkiego eksperymentu przeprowadzonego na grupie ponad 20 tys.dzieci, na bazie wyników tego eksperymentu opracowała projekt Pracowania Uczenia się w Szkole – NeuroBox. Autorką baterii testów psychometrycznych do diagnozy strategii uczenia się dzieci i młodzieży z komentarzami nt efektywnych metod uczenia się (Indywidualni.pl). Napisała setki artykułów i ponad 40 poradników edukacyjnych m.in.: Refleksyjny praktyk, czyli jak uczyć lepiej; Jak wspierać zdolnego ucznia? Uczyć się uczenia; Bezpieczeństwo w szkole; Sytuacje kryzysowe w szkole; Bezpieczna iprzyjazna szkoła; Siła i odporność psychiczna; Mały atlas zdrowia psychicznego; Atlas efektywnego uczenia; Zrozum mnie – wczesna diagnoza trudności szkolnych; Jak wspierać dziecko w kryzysie; Jak dbać o siebie w kryzysie. Przeprowadziłam wieletysięcy godzin warsztatów i ponad 2 tysiące godzin superwizji z nauczycielami. Redaktor naczelna czasopisma Mam Dziecko w Szkole. Od początku epidemii prowadzi projekty pn. Szkoła i przedszkole w czasie epidemii. W COS prowadzi cotydzień Klub Rozwoju Osobistego.
Trener, edukator, coach, wykładowca, choreoterapeuta, a także doula i ratownik medyczny. Ma za sobą setki godzin szkoleń i superwizji z nauczycielami, warsztatów z uczniami oraz z przyszłymi rodzicami jako doula. Instruktor technik efektywnego uczenia się. Autorka programów edukacyjnych i publikacji dla uczniów, nauczycieli i rodziców.
Współautorka poradników „Atlas efektywnego uczenia się”, „Zrozum mnie – Przewodnik dla rodziców i nauczycieli”, projektu diagnostycznego INDYWIDUALNI.PL – baterii testów psychometrycznych do diagnozy potrzeb edukacyjnych (strategii uczenia się) i pakietu rozwojowego dla przedszkoli i szkół, a także współautorka projektu 3mamyzWami – dla szkół i przedszkoli na czas kryzysu epidemicznego. Mama 3 córek w wieku 12,14 i 16 lat.