Dziecko z opinią w przedszkolu
Data szkolenia: 13.11.2023 r. g. 17:00, liczba godzin: 1,5 ( godzina dydaktyczna), w tym praca własna z materiałami. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy . Rekomendowane przeglądarki internetowe: Opera, Chrome, Firefox .
Szkolenie na żywo w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), przydatnym do awansu zawodowego lub potwierdzenia określonych umiejętności.
Dla kogo jest szkolenie:
- specjalistów i nauczycieli zatrudnionych w przedszkolu.
Program szkolenia:
- Przepisy prawa – pomoc psychologiczno – pedagogiczna.
- Rodzaje opinii. Klasyfikacja specjalnych potrzeb edukacyjnych.
- Dokumentacja dziecka z opinią w przedszkolu.
- Zadania nauczycieli i specjalistów w zakresie udzielania wsparcia.
- Warunki skutecznego wsparcia.
Opis szkolenia:
Szkolenie wprowadzi słuchaczy w obowiązujące przepisy, zasady udzielania i dokumentowania swoich zadań z zakresu pomocy psychologiczno – pedagogicznej dla dziecka z opinią.
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
- Poznasz prawne aspekty pomocy psychologiczno – pedagogicznej.
- Nauczysz się prowadzić dokumentację dziecka z opinią.
- Otrzymasz gotowe inspiracje, materiały do wykorzystania w pracy.
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.