60-minutowe szkolenie online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS
zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania i materiałów Word lub/i PDF, takich jak: plan pracy pedagoga.
Vademecum pracy pedagoga – skuteczne wspieranie placówki w realizacji zadań + 30 minut sesji Pytań i Odpowiedzi !
Nagranie szkolenia: 24.08.2022 r.
Szkolenie jest wsparciem dla początkujących pedagogów szkolnych. Jego uczestnicy poznają obowiązujące przepisy i zadania do realizacji z zakresu pracy pedagogicznej. Zostaną przedstawione gotowe pomysły na działania oraz wzory dokumentów.
Opis szkolenia:
Szkolenie wprowadza pedagogów w przepisy, obligatoryjne zadania, dokumentację oraz działania wychowawcze i profilaktyczne, które powinny być prowadzone na terenie placówki.
Program szkolenia:
- Obowiązujące przepisy
- Obligatoryjne zadania pedagoga
- Dokumentacja pedagoga
- Działania na terenie placówki- bank pomysłów
- Dokumentacja ucznia objętego pomocą psychologiczno-pedagogiczną
- Warunki sukcesu pracy pedagoga
Korzyści dla uczestnika szkolenia, w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
- Poznasz obowiązujące przepisy prawa,
- Nauczysz się prawidłowo realizować obligatoryjne zadania,
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- Otrzymasz inspiracje, materiały do wykorzystania w praktyce,
Dla kogo szkolenie:
- pedagogów i wszystkim zainteresowanych nauczycieli.
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.