fbpx

Zagubieni w szkole

Po zakończonym szkoleniu otrzymasz zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045) zobacz wzór

Data: 28.09.2021 r. g.19:00

Po opłaceniu szkolenia i zaksięgowaniu wpłaty i w momencie zebrania się minimalnej grupy uczestników otrzymasz link z dostępem do szkolenia. Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.

Kliknij, aby  zapoznać się z instrukcją udziału w szkoleniu.

 

77,00 

Brak w magazynie

2 – godziny dydaktyczne szkolenia na żywo w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania i materiałów w Wordzie, będące poszerzoną wersję prezentacji, bibliografię.

„Zagubieni w szkole. Alternatywne spojrzenie na trudności wychowawcze

Szkolenie na żywo dla nauczycieli!

Data: 28.09.2021 r. g.19:00

Problematyczne zachowania dziecka w szkole są obciążeniem zarówno dla kadry pedagogicznej jak i dla rodziców. Najwięcej jednak kosztów ponosi dziecko, sfrustrowane, przygniecione nadmiarem wymagań. Jest obiektem często nietrafionych zabiegów wychowawczych, a sytuacja związana z utrudnieniami w funkcjonowaniu skutecznie blokuje jego potencjały, a także poczucie sprawczości i skuteczności.

Program szkolenia

  • Zachowania destrukcyjne- kryteria, obszary występowania
  • Model Proaktywnych Rozwiązań Opartych na Współpracy
  • Założenia programu – nowe spojrzenie na stare problemy
  • Standardowe reakcje wychowawcze na trudne zachowania -rzecz o skuteczności
  • Opóźniony rozwój określonych umiejętności, jako przyczyna niektórych problemów wychowawczych
  • Lista trudności w zachowaniu wynikających z opóźnionego rozwoju wybranych umiejętności
  • Trudności pod lupą- co działa, a co nie?
  • „Dzieci zachowują się dobrze, jeśli potrafią”- rzecz o współpracy ucznia i nauczyciela
  • Ocena Opóźnionych Umiejętności i Nierozwiązanych Problemów (OOUNP)- wskazówki
  • Podsumowanie – ocena przydatności w praktyce psychologiczno-pedagogicznej

Opis szkolenia

Na zajęciach zostanie omówione alternatywne podejście do niektórych trudności wychowawczych wg koncepcji dr Rossa R. Greena.

Korzyści ze szkolenia w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS

  • Poznasz alternatywne podejście do trudnych zachowań uczniów,
  • Poznasz metody pracy związanej z korygowaniem trudnych zachowań
  • Zapoznasz się z przyczynami problemów wychowawczych w rozumieniu omawianej koncepcji,

Dla kogo jest to szkolenie

  • specjalistów pracujący z dziećmi i młodzieżą,
  • pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych,
  • pedagogów i psychologów szkolnych,
  • wychowawców placówek wychowawczych (bursy, MOS-y; MOW-y, placówki wsparcia dziennego),
  • zainteresowanych  nauczycieli/wychowawców, studentów kierunków psychopedagogicznych

Kliknij, aby zapoznać się z instrukcją udziału w szkoleniu na żywo. 

Prowadząca
                             Joanna Nienałtowska-Padło

Joanna Nienałtowska-PadłoJestem pedagogiem, psychoprofilaktykiem, coachem, doświadczonym trenerem Rad Pedagogicznych, pracuję z dziećmi i młodzieżą. Prowadzę indywidualne zajęcia wpierające rozwój, zajęcia mające na celu redukowanie problemów szkolnych oraz realizujące zalecenia poradni psychologiczno-pedagogicznych. Realizuję także warsztaty rozwijające, ukierunkowane na efektywność uczenia się, zajęcia socjoterapeutyczne i uprawniające rozwój społeczny. Pedagogika jest moją pasją, więc staram się śledzić na bieżąco nowe trendy w zakresie uczenia i wychowania oraz wprowadzać je w życie.

 

Shopping Cart
Przewiń do góry