Szkolenie na online w Centrum Organizacji Szkoleń zakończony jest certyfikatem, a także dostępem do nagrania
i spisu przydatnych linków i stron www.
Aplikacje, zabawy i gry aktywizujące. Elementy TIK w pracy z najmłodszymi
Dla kogo jest szkolenie: Nauczycieli wychowania przedszkolnego, klas I-III, świetlicy
Na szkoleniu:
1.Poznajasz polecane gry, strony i aplikacje w pracy z najmłodszymi.
2. Nauczysz się wykorzystywać poznane narzędzia w codziennej pracy.
3. Wzmocnisz kompetencje w zakresie stosowania TIK na zajęciach.
Stosowanie technologii informacyjno- komunikacyjnej na zajęciach jest obowiązkiem każdego nauczyciela. Niesie to za sobą ogromne korzyści oraz pozwala uatrakcyjnić zajęcia. Szkolenie wychodząc naprzeciw oczekiwań uczniów i dzieci przedstawia jakie gry, zabawy i aplikacje są skorelowane z podstawą programową i z, których warto korzystać na swoich zajęciach.
Opis Szkolenia:
Dzięki szkoleniu uczestnik zyska wiedzę na temat umiejętnego wdrażania elementów technologii cyfrowej na zajęcia z najmłodszymi. Pozna aktywizujące , gotowe przykłady gier, aplikacji do wykorzystania na zajęciach- zgodne z podstawą programową.
Program:
- Znaczenie technologii cyfrowej na zajęciach.
- Technologia, a aktywizacja dzieci.
- Gotowe przykłady gier, zabaw i zajęć z wykorzystaniem elementów TiK.
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.