Wykaz szkoleń: Dostęp dla placówki COS1, COS2, COS3 lub Dostęp indywidualny COS1 i COS2:

  1. 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
  2. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  3. Awans nauczyciela współorganizującego – przepisy z 2018 roku na stopień nauczyciela mianowanego
  4. Awans nauczyciela współorganizującego – nowe przepisy na stopień nauczyciela mianowanego
  5. Awans nauczyciela na stopień nauczyciela mianowanego wg przepisów z 2018 roku
  6. Awans nauczyciela początkującego na stopień nauczyciela mianowanego
  7. Autyzm i diada objawów: Nowe podejście diagnostyczne
  8. ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
  9. Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
  10. Agresja i przemoc szkolna
  11. Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
  12. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
  13. Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
  14. Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  15. Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
  16. Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
  17. Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
  18. Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
  19. Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego  – nowe zasady
  20. Awans zawodowy nauczyciela początkującego –  mianowanie “wg nowej ścieżki”
  21. Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki” 
  22. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  23. Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
  24. Codzienne wyzwania dziewcząt z Zespołem Aspergera – wskazówki dla nauczycieli
  25. Canva dla nauczycieli
  26. Canva dla nauczycieli i edukatorów
  27. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  28. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
  29. Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
  30. Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
  31. Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
  32. Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
  33. Canva – Twoje EduNarzędzie. Twórz, Ucz, Inspiruj – Canva w Edukacji
  34. Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
  35. Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
  36. Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
  37. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – zgodnie z przepisami, z myślą o uczniu!
  38. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego – praktyczne wskazówki i najnowsze wytyczne
  39. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji
  40. Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
  41. Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
  42. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią 
  43. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
  44. Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
  45. Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
  46. Dziecko z opinią w przedszkolu
  47. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  48. Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
  49. Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
  50. Dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  51. Ewaluacja PROGRAMU WYCHOWAWCZO-PROFILAKTYCZNEGO szkoły lub placówki,
  52. Efektywne ocenianie – jak sprawiedliwie i motywująco podsumować postępy uczniów
  53. Edukacja włączająca: Każdy uczeń ma swoje miejsce – jak tworzyć szkołę dla wszystkich?
  54. Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
  55. Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
  56. Efektywne i zgodne z przepisami dokumentowanie pracy nauczyciela współorganizującego w dzienniku lekcyjnym: praktyczne wskazówki i najczęstsze błędy
  57. Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
  58. Gramatyczne WOW – szkolenie z pomysłami, które zmieniają lekcje
  59. Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
  60. Gry i zabawy rozwijające funkcje poznawcze, społeczne i emocjonalne u dzieci ze SPE
  61. Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
  62. IPET, WOPFU – jak wzorcowo opracować dokumenty dla ucznia z orzeczeniem
  63. Indywidualny program/tok nauki, nauczanie domowe, nauczanie indywidualne, zindywidualizowana ścieżka kształcenia – dla kogo i w jaki sposób są organizowane

  64. Indywidualny program lub tok nauki – komu i jak zorganizować?

  65. Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
  66. Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
  67. Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
  68. Jak prowadzić praktyczne zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne w szkole i w przedszkolu 
  69. Jak efektywnie pracować z klasą będącą zbiorem indywidualności o różnych możliwościach i preferencjach
  70. Jak pracować z dzieckiem z dysleksją?
  71. Jak Skutecznie Wspierać Uczniów z Trudnościami w Nauce? Praktyczne Metody i Inspiracje dla Nauczycieli
  72. Jak oceniać uczniów ze SPE? Praktyczne wskazówki i rozwiązania.
  73. Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
  74. Jak oceniać uczniów ze SPE na przykładzie języka polskiego, matematyki i przedmiotów ścisłych
  75. Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
  76. Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
  77. Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
  78. Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
  79. Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
  80. Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
  81. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
  82. Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
  83. Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
  84. Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
  85. Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
  86. Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
  87. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
  88. Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
  89. Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
  90. Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
  91. Jak napisać sprawozdanie z awansu na nauczyciela mianowanego – stare zasady w praktyce
  92. Jak prawidłowo prowadzić dziennik psychologa szkolnego i przedszkolnego
  93. Kiedy i w jaki sposób ewaluować Standardy Ochrony Małoletnich
  94. Konflikty między dziećmi w pigułce. Jak pomóc dzieciom się dogadać?
  95. Konkretne rozwiązania dla nauczyciela współorganizującego – praca na lekcji z uczniem
  96. Jak dobrze opracować dokumentację będąc nauczycielem współorganizującym?
  97. Kurs Treningu Zastępowania Agresji

  98. Kreatywna rewalidacja – jak wspierać ucznia ze spektrum autyzmu w rozwoju społecznym, emocjonalnym i poznawczym?
  99. Kompetencje emocjonalno-społeczne: Siła emocji w edukacji – jak budować odporność i empatię u uczniów
  100. Krok po kroku – co robić, gdy wpłynie opinia lub orzeczenie do placówki
  101. Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
  102. Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
  103. Motywacja bez granic: Jak zaangażować uczniów i pokonać szkolną rutynę
  104. Metody behawioralne w motywowaniu i dyscyplinowaniu uczniów
  105. Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
  106. Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
  107. Mity i fakty na temat autyzmu
  108. Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
  109. Metody aktywizujące w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  110. NAJPIERW JA! POTEM CAŁA RESZTA. O nauczycielskim dobrostanie, asertywności, potrzebach, granicach i zarządzaniu czasem
  111. Nauczyciel współorganizujący w działaniu – wsparcie ucznia z autyzmem w praktyce
  112. Nauczyciel współorganizujący kształcenie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu – koniec I półrocza?
  113. NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  114. Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  115. Nastolatek z Zespołem Aspergera – jak zrozumieć i wspierać w okresie dorastania
  116. Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
  117. Nauczanie uczniów ze spektrum autyzmu – praktyka i efektywne metody
  118. Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
  119. Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
  120. Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
  121. Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
  122. Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
  123. Nowy rok szkolny, nowe wyzwania – jak dobrze zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną?
  124. Ocena funkcjonalna od A do Z w przedszkolu i szkole
  125. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów na podsumowanie I półrocza
  126. Ocena funkcjonalna w edukacji włączającej
  127. Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
  128. Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
  129. Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
  130. Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
  131. Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie 
  132. Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji,
  133. Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej – zadania nauczycieli i specjalistów. Podsumowanie II półrocza,
  134. Przewodnik po awansie na stopień nauczyciela mianowanego wg przepisów z 2018 roku – terminy, dokumentacja
  135. Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
  136. Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  137. Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
  138. Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
  139. Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
  140. Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
  141. Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
  142. Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
  143. Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
  144. Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
  145. Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
  146. Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
  147. Prawo autorskie w edukacji
  148. Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
  149. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
  150. Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
  151. Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
  152. Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
  153. Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
  154. Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
  155. Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
  156. Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
  157. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  158. Psycholog szkolny – jego rola i zadania
  159. Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
  160. Pierwsze spotkanie z dzieckiem w wieku przedszkolnym i szkolnym – skuteczne narzędzia, sprawdzone
  161. Reagowanie pracownika placówki oświatowej, na przemoc rówieśniczą, domową – o czym pamiętać tworząc procedury w Standardach Ochrony Małoletnich
  162. Rola terapeuty pedagogicznego – co naprawdę należy do Twoich obowiązków i jak robić to dobrze
  163. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
  164. Narzędziownik pedagoga specjalnego
  165. Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
  166. Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
  167. Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
  168. Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
  169. Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
  170. Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
  171. Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
  172. Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  173. Siedem razy ADHD. Mózg łowcy i inne supermoce – ADHD w siedmiu perspektywach
  174. Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić  spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
  175. Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
  176. Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
  177. Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela współorganizującego – awans na stopień nauczyciela mianowanego,
  178. Sprawozdanie roczne nauczyciela współorganizującego – jak skutecznie podsumować swoją pracę?
  179. Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
  180. Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
  181. Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
  182. Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
  183. Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
  184. Trudna klasa. Jak radzić sobie z zachowaniami separacyjnymi, destrukcyjnymi, prowokującymi
  185. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  186. Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
  187. Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
  188. Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
  189. Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  190. Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
  191. Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
  192. Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
  193. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
  194. Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
  195. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  196. Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
  197. Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
  198. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii w edukacji
  199. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
  200. Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
  201. Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
  202. Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
  203. Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
  204. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
  205. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  206. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
  207. Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
  208. Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
  209. Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
  210. Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
  211. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
  212. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
  213. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  214. Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i  w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
  215. Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  216. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  217. Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
  218. Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
  219. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
  220. Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
  221. Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  222. Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
  223. Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
  224. Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
  225. Zajęcia rewalidacyjne w praktyce – kluczowe strategie i narzędzia nauczyciela
  226. Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne: Jak skutecznie wspierać uczniów ze specjalnymi potrzebami? Praktyczne metody i narzędzia
  227. Życzliwość, nie tylko od święta
  228. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  229. Zajęcia rewalidacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
  230. Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
  231. Zajęcia rewalidacyjne w szkole – skuteczne formy pracy, obowiązki i dokumentacja nauczyciela
  232. Zakochaj się w lekturze na nowo – Mały Książę w nowoczesnej odsłonie
  233. Wzorcowa lekcja – czyli jak przeprowadzić lekcję obserwowaną w ramach awansu zawodowego w świetle aktualnych przepisów prawa?
  234. Wrześniowy SOS dla nauczyciela języka polskiego – jak nie zgubić się w chaosie początku roku szkolnego?
  235. Wrześniowy SOS dla nauczycieli – jak nie zgubić się w chaosie początku roku szkolnego?

Materiały edukacyjne (TECZKI): Dostęp dla placówki COS2 i COS3 lub Dostęp indywidualny COS2:

  1. Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
  2. Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
  3. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  4. Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
  5. Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
  6. Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
  7. Teczka psychologa w przedszkolu
  8. Teczka psychologa w szkole
  9. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
  10. Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
  11. Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
  12. Teczka wychowawcy
  13.  Narzędziownik pedagoga specjalnego
  14. Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
  15. Teczka Terapeuty pedagogicznego
  16. Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
  17. Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
  18. Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
  19. Wpisy do Dziennika Pedagoga Specjalnego
  20. Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
  21. Teczka – awans mianowany stare zasady
  22. Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
  23. Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego
  24. Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego

Dostęp dla placówki COS 1

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe
1500
  • 1 m-c dostępu

Dostęp dla placówki COS 2

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
2800
  • 3 m-ce dostępu

Dostęp dla placówki COS 3

na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
3800
  • 6 m-cy dostępu
Koszyk
Przewijanie do góry