Szkolenia w Abonamencie dla placówki COS1, COS2, COS3:
- 12 wskazówek do pracy z trudnymi rodzicami
- ADHD w szkolnej ławce! Przyczyny, objawy oraz sposoby pracy z uczniem z ADHD
- Agresja i autoagresja u uczniów ze spektrum autyzmu- jak sobie z nią radzić?
- Agresja i przemoc szkolna
- Analiza zapisów w opinii i orzeczeniach
- Awans na nauczyciela dyplomowanego wg nowych przepisów
- Awans na nauczyciela dyplomowanego wg starych przepisów
- Awans na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
- Awans nauczyciela współorganizującego „według starej ścieżki” na nauczyciela mianowanego – zakończenie
- Awans nauczyciela współorganizującego na nauczyciela mianowanego wg starych zasad
- Awans zawodowy na nauczyciela mianowanego – stare zasady. Zakończenie stażu
- Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na stopień nauczyciela mianowanego na tzw. starych zasadach
- Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego – nowe zasady
- Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki”
- Awans zawodowy nauczyciela początkującego – mianowanie “wg nowej ścieżki”
- Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
- Awans zawodowy nauczyciela współorganizującego na nowych zasadach
- Canva dla nauczycieli
- Cyberbezpieczeństwo! Poznaj skuteczne metody ochrony uczniów przed zagrożeniami w sieci
- Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na dzieci w Internecie?
- Cyberbezpieczeństwo – jakie zagrożenia czyhają na młodzież w Internecie?
- Cyfrowy autyzm, czyli jak przywiązanie do ekranu wpływa ucznia
- Cyfrowy Autyzm. Ekrany i ich wpływ na rozwój, naukę oraz funkcjonowanie dzieci i młodzieży w erze cyfrowej
- Czym się różnią zajęcia rewalidacyjne od pomocy psychologiczno – pedagogicznej?
- Depresja u młodzieży, zagrożenie samobójstwem. Jak rozpoznawać i wspierać?
- Diagnoza indywidualnych potrzeb ucznia w szkole. Przykładowe narzędzia diagnostyczne
- Dokumentacja nauczyciela współorganizującego Jak opracować wzorcową dokumentację pracy nauczyciela współorganizującego
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia z opinią
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla uczniów z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi
- Dwóch specjalistów w jednej osobie czyli pedagog specjalny i pedagog szkolny
- Dyscyplina, spokój i porządek w klasie! Jak skutecznie pracować z trudnymi uczniami
- Dziecko z opinią w przedszkolu
- Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
- Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych dla ucznia ze spektrum autyzmu
- Edukacja włączająca – wszystko to, co nauczyciel powinien wiedzieć
- Elementy bajkoterapii w pracy z najmłodszymi
- Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Zadania nauczycieli i specjalistów
- Gotowe scenariusze zajęć oparte na Metodzie Dobrego Startu
- Hejt w internecie! Jak skutecznie radzić sobie z jednym z największych wyzwań współczesnej szkoły
- Innowacje pedagogiczne w szkole? Procedura wdrażania innowacji
- Instrukcja obsługi nastolatka. Skrzynka z narzędziami dla nauczyciela / rodzica
- Jak organizować zajęcia rozwijające umiejętności uczenia się w praktyce?
- Instrukcja obsługi nastolatka. Trudne zachowania – wsparcie ucznia w wieku nastoletnim.
- Jak w praktyce nauczyciel współorganizujący wspiera ucznia ze spektrum autyzmu
- Jak organizować zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i w szkole?
- Jak dostosować system oceniania dla ucznia ze SPE?
- Jak efektywnie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu – techniki pracy
- Jak efektywnie sporządzić IPET i WOPFU?
- Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
- Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia w szkole ponadpodstawowej?
- Jak opracować WOPFU i IPET dla ucznia ZE SPEKTRUM AUTYZMU
- Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
- Jak pomóc dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej w domu, przedszkolu i szkole?
- Jak psycholog prowadzi badania i diagnozy uczniów ?
- Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi podczas lekcji. Dyscyplina w klasie i grupie wychowawczej
- Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w przedszkolu
- Jak skutecznie i poprawnie wypełniać obowiązki i zadania pedagoga specjalnego w szkole podstawowej
- Jak uczyć uczenia się? Samodzielność, odpowiedzialność i motywacja – samokontrola uczenia się ucznia
- Jak wspierać ucznia w procesie żałoby?
- Koordynator pomocy psychologiczno – pedagogicznej w przedszkolu i szkole
- Lęk u dzieci ze spektrum autyzmu
- Metody aktywizujące w praktyce – bank pomysłów
- Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
- Mity i fakty na temat autyzmu
- Mocne strony autystycznych uczniów – jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?
- NeuroNietypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
- Narzędzia TIK, które podniosą efektywność pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Nauczyciel początkujący – przygotowanie do zawodu, egzamin na mianowanego po nowemu
- Nauczyciel współorganizujący – obowiązująca dokumentacja
- Narzędzia i pomocne techniki wspierające funkcjonowanie dziecka/ucznia w spektrum autyzmu
- Nie autyzm, lecz spektrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
- Nieneurotypowi w szkole. Spektrum autyzmu, ADHD, FASD – poradnik dla nauczyciela
- Nowe obszary zachowań ryzykownych uczniów
- Ocena efektywności PPP – zadania nauczycieli i specjalistów na koniec roku szkolnego
- Od inspiracji do innowacji – krok po kroku
- Opowiadanie twórcze na lekcjach jęz. polskiego w szkole podstawowej
- Opracowanie PROGRAMU WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNEGO – krok po kroku
- Organizacja pomocy psychologiczo – pedagogicznej. Wiedza w pigułce: dokumentowanie i organizowanie
- Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
- Pedagog specjalny – jego zadania, obowiązki i dokumentacja po pierwszym półroczu
- Pedagog specjalny w przedszkolu – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
- Pedagog specjalny w szkole podstawowej i ponadpodstawowej – realizacja zadań i obowiązków w praktyce
- Pensum specjalisty. Zajęcia z form pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole i przedszkolu
- Planowanie pracy nauczyciela w oparciu o OPINIE i ORZECZENIA z poradni
- Podsumowanie roku szkolnego – dokumentacja specjalisty
- Pomysły na zadaNIEdomowe. Co zamiast prac domowych?
- Pozytywna Dyscyplina dla nauczycieli szkolnych i przedszkolnych – „KURS”
- Praca z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną metodą ośrodków pracy
- Praca z uczniem z zaburzeniami emocji – Gotowe wskazówki
- Praca z uczniem ze spektrum autyzmu – metody pracy
- Praktyczny przewodnik po formach wypowiedzi
- Prawo autorskie w edukacji
- Problemy diagnozy różnicowej autyzmu a Zespołu Aspergera
- Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty?
- Procedura prowadzenia obserwacji pedagogicznej i diagnozy przedszkolnej oraz szkolnej
- Procedura skreślenia ucznia z listy uczniów
- Profilaktyka zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży
- Program wychowawczo – profilaktyczny krok po kroku
- Przemoc wobec najmłodszych. Przyczyny, rodzaje oraz metody wspierania krzywdzonych dzieci i młodzieży
- Przygotowanie do kontroli Kuratora Oświaty. Zgodność z przepisami prawa zwiększenia dostępności i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczycieli specjalistów, w tym pedagogów specjalnych
- Przykładowa forma sprawozdania pedagoga specjalnego oraz dokumentacja z zakresu ewaluacji
- Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
- Psycholog szkolny – jego rola i zadania
- Procedura “Niebieskie Karty” – nowe zadania dla pracowników oświaty związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej i realizacją Standardów Ochrony Małoletnich
- Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich – procedury reagowania
- Rola – zadania i dokumentacja psychologa w przedszkolu. Planowanie pracy krok po kroku – nagranie
- Rola i zadania nauczyciela współorganizującego w praktyce
- Rola koordynatora ds. standardów ochrony małoletnich. Jak opisać procedury?
- Rola pracowników oświaty w przeciwdziałaniu demoralizacji i przestępczości nieletnich
- Rola psychologa w przedszkolu – jego rola i dokumentacja
- Rozmowa kwalifikacyjna na nauczyciela dyplomowanego – stare zasady
- Rozwijanie umiejętności redagowania krótkich form wypowiedzi
- Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
- Skuteczna praca z rodzicami ucznia – czyli jak prowadzić spotkania profilaktyczne w sposób przyjazny dla rodzica i nauczyciela
- Skuteczna współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielami wiodącymi
- Spektrum autyzmu – jak rozumieć, pomagać, wychowywać. Wskazówki dla osób wspierających rozwój
- Sprawdźmy to razem – czy opracowane Standardy Małoletnich spełniają ustawowe wymogi
- Sprawdzone strategie na nowy rok szkolony, dla nauczyciela j.polskiego w szkole podstawowej
- Sprawozdanie nauczyciela współorganizującego
- Standardy Ochrony Małoletnich – nowe obowiązki placówek oświatowych (przedszkole)
- Standardy Ochrony Małoletnich – procedury i ich wdrażanie
- Szkolenie pn. Narzędziownik pedagoga specjalnego
- Teczka Terapeuty pedagogicznego
- Teczka ucznia objętego pomocą psychologiczno – pedagogiczną – dokumentacja
- Trudny rodzic. Zasady współpracy z rodzicami – model oparty na partnerstwie
- Uczeń z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkole. Sprawdzone metody pracy
- Uczeń z zespołem Downa – poznaj metody pracy oparte na najnowszych badaniach
- Uczeń ze spektrum autyzmu (z Zespołem Aspergera)
- Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole średniej
- Vademecum pedagoga szkolnego. Zadania pedagoga szkolnego w świetle obowiązujących przepisów prawa
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – podstawowe założenia i aspekty prawne
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w codziennej pracy pedagoga i terapeuty
- Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
- Współpraca nauczyciela współorganizującego z nauczycielem przedmiotowym
- Wybrane narzędzia diagnozy dla dziecka/ucznia z orzeczeniem
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela
- Wymagana dokumentacja psychologa szkolnego i przedszkolnego
- Wyzwania pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej – od kwalifikacji do dokumentacji
- Zabawy sensoryczne w przedszkolu – poznaj ćwiczenia wspierające rozwój dziecka
- Zadania koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich w szkole i przedszkolu
- Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego w ogólnodostępnej szkole
- Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego, jak udokumentować realizację swoich zadań na koniec roku szkolnego?
- Zadania i dokumentacja pedagoga specjalnego/ pedagoga szkolnego. Współpraca specjalistów
- Zadania i dokumentacja terapeuty pedagogicznego
- Zadania i obowiązki Terapeuty Pedagogicznego
- Zadania PEDAGOGA i PEDAGOGA SPECJALNEGO oraz sposób ich realizacji
- Zadania pedagoga szkolnego – sposoby i formy ich realizacji w praktyce
- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I – III
- Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne w szkole podstawowej
- Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – co warto wiedzieć na koniec roku szkolnego?
- Zajęcia rewalidacyjne w klasach 7-8 i w szkole ponadpodstawowej – pomysły na ćwiczenia
- Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
- Zajęcia rewalidacyjne w szkole – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy. Dokumentacja nauczyciela – specjalisty
- Zajęcia rewalidacyjne w szkole ponadpodstawowej – zasady organizacji zajęć, metody i formy pracy, dokumentacja nauczyciela – specjalisty
- Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera
- Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne. Procedury + pomysły
- Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne w przedszkolu i szkole
- Zastosowanie elementów terapii behawioralnej w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
- Zespół Aspergera. Co nauczyciel wiedzieć powinien
- Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
- Za szybą milczenia – czyli wszystko o mutyzmie wybiórczym. Skuteczne metody terapii
- Życzliwość, nie tylko od święta
Materiały edukacyjne (TECZKI) w Abonamencie dla placówki COS2 i COS3:
- Dziennik pedagoga specjalnego. Co wpisywać do dziennika?
- Teczka pedagoga specjalnego – przedszkole
- Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
- Teczka pedagoga specjalnego szkoła podstawowa i ponadpodstawowa
- Teczka pedagoga szkolnego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej
- Teczka pedagoga szkolnego i specjalnego w jednej osobie
- Teczka psychologa w przedszkolu
- Teczka psychologa w szkole
- Przykładowe wpisy do dzienników prowadzonych przez psychologa szkolnego i przedszkolnego
- Teczka koordynatora ds. Standardów Ochrony Małoletnich
- Teczka pracy nauczyciela współorganizującego
- Teczka wychowawcy
- Narzędziownik pedagoga specjalnego
- Teczka ewaluacji dla pedagoga specjalnego
- Teczka Terapeuty pedagogicznego
- Teczka pedagoga szkolnego/specjalnego na podsumowanie roku szkolnego
- Teczka – awans współorganizującego na mianowanego, stare zasady
- Wpisy do dziennika nauczyciela współorganizującego
- Teczka – awans na dyplomowanego, stare zasady
- Teczka – awans mianowany stare zasady
- Teczka – awans pedagoga specjalnego/szkolnego, ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego
- Teczka – awans współorganizującego na dyplomowanego
Abonament dla placówki COS 2
na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
2800 zł
- 3 m-ce dostępu
Abonament dla placówki COS 3
na wszystkie szkolenia nagrania, materiały szkoleniowe, materiały edukacyjne (Teczki)
3800 zł
- 6 m-cy dostępu