Szkolenie online w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest certyfikatem.
Otrzymasz również dodatkowe materiały szkoleniowe: Wzór IPET, Zbiór polecanych gier, aplikacji i stron do pracy z uczniami ze SPE, Wzór AWOPFU
Szkolenie jest wsparciem dla wychowawców klas edukacji wczesnoszkolnej w zakresie organizowania zajęć dla klasy, do której uczęszczają uczniowie ze SPE oraz wsparciem z zakresu prowadzenia obligatoryjnej dokumentacji.
Dla kogo jest szkolenie: Nauczyciele klas I-III.
Na szkoleniu:
- Poznasz klasyfikację SPE.
- Nauczysz się jak prawidłowo prowadzić dokumentację ucznia ze SPE w klasach I-III.
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie udzielania pomocy psychologiczo-pedagogicznej.
- Otrzymasz inspiracje, materiały do dalszej pracy.
Opis szkolenia:
Szkolenie pomoże nauczycielom w sprawnej organizacji pracy własnej w kontekście prowadzenia dokumentacji wychowawcy ucznia ze SPE takich jak WOPFU, IPET oraz dostosowania wymagań edukacyjnych. Webinar jest swoistą wskazówką w organizacji odpowiednich warunków pracy ucznia nastawionych na poprawę jego funkcjonowania w życiu szkoły i klasy. Szkolenie wspomoże również nauczycieli w ewentualnej organizacji zajęć zdalnych w klasach I-III z uczniami ze SPE.
Program:
- Specjalne potrzeby edukacyjne, a rozwój dziecka w wieku edukacji wczesnoszkolnej.
- Dokumentacja ucznia ze SPE.
- Uczeń ze SPE w klasie- poprawa funkcjonowania ucznia.
- Skuteczna pomoc psychologiczno- pedagogiczna i prowadzenie zajęć- również w pracy zdalnej.
Prowadząca: Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.