90-minutowe szkolenie na żywo w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest certyfikatem, a także dostępem do nagrania. Dodatkowo uczestnik otrzyma: wzór IPET, wzór AWOPFU, wzór dostosowań, lista przydatnych linków do pracy
Specjalne potrzeby edukacyjne wiążą się z odpowiednim podejściem do kształcenia i wychowania dostosowanym do możliwości ucznia. Szkolenie pozwoli uczestnikom zrozumieć czym są SPE, jak je rozpoznawać, klasyfikować oraz kreować swoje zajęcia tak aby wspierały uczniów.
Dla kogo jest szkolenie: Nauczycieli Szkól Podstawowych
Na szkoleniu:
- Poznasz klasyfikację SPE.
- Nauczysz się wspierać uczniów na zajęciach.
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie udzielania pomocy psychologiczno- pedagogicznej oraz tworzenia obligatoryjnej dokumentacji.
- Otrzymasz materiały i praktyczną wiedzę do pracy z uczniem ze SPE w klasie.
Opis szkolenia:
Szkolenie zaopatrzy nauczycieli w wiedzę niezbędną przy pracy z uczniami ze SPE, ich klasyfikacją, możliwościami dostosowania form, metod i narzędzi pracy oraz prowadzenia obligatoryjnej dokumentacji.
Program:
- Uczeń ze SPE w klasie i szkole
- Jak prowadzić zajęcia aby poprawiały funkcjonowanie ucznia ze SPE
- Dokumentacja ucznia ze SPE
- Dostosowania wymagań.
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.