fbpx

Zajęcia rewalidacyjne

2-godziny dydaktyczne szkolenia na żywo w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest certyfikatem, a także dostępem do nagrania oraz materiałów tj.przykładowy program zajęć rewalidacyjnych.

Data: 30.09.2021 r.

Kliknij, aby  zapoznać się z instrukcją udziału w szkoleniu.

Serdecznie prosimy o wyrażenie opinii o szkoleniu, poprzez wypełnienie ankiety.

77,00 

Availability: Na stanie

2-godziny dydaktyczne szkolenia na żywo w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest certyfikatem, a także dostępem do nagrania oraz materiałów tj.przykładowy program zajęć rewalidacyjnych.

” Zajęcia rewalidacyjne z dziećmi/uczniami z autyzmem oraz Zespołem Aspergera” 

Szkolenie na żywo  dla nauczycieli, pedagogów, rodziców, opiekunów!

Data: 30.09.2021 r. g.19:00

Opis szkolenia na żywo

Celem jest omówienie obowiązków specjalisty prowadzącego zajęcia rewalidacyjne dla dziecka/ucznia z autyzmem oraz Zespołem Aspergera

Program szkolenia :

  • Aspergera – podstawowe pojęcia, cele, zasady organizacji zajęć.
  • Co warto podpowiadać innym nauczycielom, czyli praktyczne aspekty dostosowania wymagań dla uczniów z autyzmem i Zespołem Aspergera na innych zajęciach w przedszkolu/ szkole.
  • Planowanie zajęć rewalidacji w IPET i dzienniku zajęć, prawidłowe dokumentowanie przebiegu zajęć.
  • Co nauczyciel rewalidacji ucznia z autyzmem oraz Zespołem Aspergera przygotowuje do WOPFU?

Korzyści ze szkolenia w Centrum Organizacji Szkoleń

  • usystematyzujesz wiedzę na temat specyfiki zajęć rewalidacyjnych organizowanych w placówce ogólnodostępnej i integracyjnej
  • pogłębisz wiedzę na temat skutecznej komunikacji zespołu nauczycieli i specjalistów uczących dziecko/ucznia z autyzmem oraz Zespołem Aspergera

Dla kogo szkolenie:

  • dyrektorów,
  • nauczycieli i specjalistów pracujących w przedszkolach/ szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych

Serdecznie porosimy o wyrażenie opinii o szkoleniu, poprzez wypełnienie ankiety.

Prowadząca

dr Amelia Dziurda-Multan

–polonistka, logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, absolwentka kursu mistrzowskiego Metody Fonogestów, studiów z emisji głosu oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu. Wykładowca akademicki i trener, autorka artykułów i publikacji naukowych z zakresu pedagogiki specjalnej. Na co dzień pracuje w szkole ogólnodostępnej. Miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po Roztoczu.

 

Przewiń do góry