Pedagog specjalny – zadania i kwalifikacje nowego specjalisty

Szkolenie wpisuje się w realizację:

  •  priorytetu MEN: Podnoszenie jakości kształcenia oraz dostępności i jakości wsparcia udzielanego dzieciom i uczniom w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych.
  • zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty w zakresie kontroli w: przedszkolach, szkołach podstawowych, ponadpodstawowych, placówkach oświatowo-wychowawczych, szkolnych schroniskach młodzieżowych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, wskazanych  w art. 2 pkt 7 ustawy – Prawo oświatowe

87,00 

Brak w magazynie

2-godziny dydaktyczne szkolenia na żywo w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym, z rozporządzeniem MEN w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania na okres 3 m-cy.

Pedagog specjalny – zadania i kwalifikacje nowego specjalisty

Data szkolenia: 31.08.2022 r. g. 17:00

Podczas szkolenia zostaną przedstawione nowe zasady zatrudniania w szkołach specjalistów: pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, logopedów lub terapeutów pedagogicznych, które od 1 września 2022 roku wprowadza nowelizacja przepisów Karty Nauczyciela.

Opis szkolenia:

Prowadząca omówi obowiązujące od 1 września 2022 roku zasady zatrudniania w szkołach/ przedszkolach specjalistów. Ponadto scharakteryzuje obowiązki specjalistów.

Program szkolenia :

  • Zmiany w zakresie zatrudniania specjalistów.
  • Omówienie sposobu wyliczania minimalnej łącznej liczby etatów specjalistów, pedagogów specjalnych i psychologów.
  • Pedagog specjalny w katalogu stanowisk.

Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS

  • Wzbogacisz wiedzę na temat zmian w zakresie zatrudniania specjalistów od września 2022 r.

Dla kogo szkolenie:

  • dyrektorów,
  • nauczycieli i specjalistów pracujących w przedszkolach/ szkołach ogólnodostępnych.

Prowadząca

dr Amelia Dziurda-Multan

–polonistka, logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, absolwentka kursu mistrzowskiego Metody Fonogestów, studiów z emisji głosu oraz rewalidacji i edukacji osób ze spektrum autyzmu. Wykładowca akademicki i trener, autorka artykułów i publikacji naukowych z zakresu pedagogiki specjalnej. Na co dzień pracuje w szkole ogólnodostępnej. Miłośniczka jazdy na rowerze i wędrówek po Roztoczu.

Shopping Cart
Scroll to Top