60-minutowe nagranie z 30-minutową sesją Q&A szkolenie w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także dostępem do nagrania i dodatkowymi materiałami, takimi jak: wzory narzędzi badawczych- ankieta, obserwacje, zajęcia wspomagające badanie potrzeb, modyfikacje dokumentów- wzory, zbiór polecanych linków z poradnikami dla nauczycieli.
Szkolenie dla nauczycieli
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna po powrocie do nauki stacjonarnej
Nagranie szkolenia z dn. 02.09.2021 r.
Opis szkolenia:
Szkolenie jest wprowadzeniem nauczycieli w zakres obligatoryjnej pomocy psychologiczno-pedagogicznej po powrocie do nauki stacjonarnej. W czasie spotkania zostaną udzielone wskazówki na temat badania potrzeb oraz prowadzenia działań profilaktycznych na terenie placówki.
Program szkolenia dla nauczycieli:
- Analiza okresu izolacji
- Obligatoryjne zadania szkoły w zakresie wsparcia uczniów
- Narzędzia badawcze, diagnoza i zaspokajanie indywidualnych potrzeb uczniów i rodziców związanych z długotrwała izolacją
- Jak skutecznie udzielać wsparcia?
- Dokumentacja udzielanego wsparcia (Programu profilaktyczno-wychowawczego, dokumentacji ucznia ze SPE)
Korzyści ze szkolenia dla nauczycieli:
- Poznasz wytyczne MEN oraz obligatoryjne zadania w zakresie wsparcia uczniów,
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- Otrzymasz inspiracje, materiały do dalszej pracy jak to się odnosi do wymagań pracy przedszkola, placówki; PP, innych dokumentów
Dla kogo jest to szkolenie:
- Dla wszystkich zainteresowanych nauczycieli,
- Dla pedagogów,
- Dla wychowawców
Prowadząca
Angelika Perdek Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.