Szkolenie online w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest zaśwaidczeniem, a także dostępem do nagrania.
Nagranie szkolenia na żywo, z dn. 22.04.2021r.
Ocenianie kształtujące pozwala stymulować motywację do pracy oraz udziela odpowiedniej informacji zwrotnej na temat osiąganych efektów. Wdrażanie elementów oceniania kształtującego również w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi ma pozytywny wpływ na poprawę funkcjonowania ucznia oraz jego postępy w nauce.
Elementy oceniania kształtującego, również dla uczniów ze SPE.
Dla kogo jest szkolenie: Nauczycieli Szkól Podstawowych
Na szkoleniu:
- Poznasz idee stosowania metody oceniania kształtującego.
- Nauczysz się stosować elementy OK na zajęciach.
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie udzielania efektywnej informacji zwrotnej.
- Otrzymasz inspirację do pracy nowatorską metodą OK.
Opis szkolenia:
Ocenianie kształtujące to ocenianie ułatwiające i wspierające proces uczenia się. Właśnie z tymi wyzwaniami zmaga się każdy nauczyciel na swoich zajęciach. Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę na temat tej metody, która pomoże im poprawić jakość pracy swojej kasy/ nauczanego przedmiotu/ edukacji.
Program:
- OK- co to za metoda?
- Cele lekcji i struktura oceniania kształtującego
- Znaczenie efektywnej informacji zwrotnej
- Ok a uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Ocenianie kształtujące w praktyce.
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.