2 – godziny dydaktyczne szkolenia online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a także 3 miesięcznym dostępem do nagrania.
„Jak przygotować lekcję wg motywującego toku? -projektowanie zajęć krok po kroku”
Szkolenie online dla nauczycieli!
Nagranie: 01.04.2022r.
Podczas szkolenia nauczyciele nauczą się projektować lekcję w sposób przemyślany i przyjazny uczniowi wg motywującego toku.
Program szkolenia
- Nasze doświadczenia- co nas motywowało do nauki?
- Co ma wpływ na motywację do uczenia?
- Strategia RUMAKA w budowaniu celu lekcji.
- Taksonomia Blooma , czyli jak tworzyć wymagania przyjazne uczniowi w zgodzie z Podstawą programową.
- Rola zadania edukacyjnego w pracy z uczniem.
- Postawić kropkę nad „i”, czyli moc refleksji uczniowskiej.
- Motywujący tok lekcji – zobacz to na przykładzie.
- Proces uczenia się , czyli co z czym się łączy, aby osiągnąć efekty i zmotywować uczniów do uczenia się
Opis szkolenia
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS
- Poszerzysz wiedzę na temat elementów wpływających na motywację.
- Poznasz i nauczysz się stosować strategię RUMAKA do tworzenia celów lekcji.
- Zastosujesz taksonomię Blooma w połączeniu z Podstawą programową do tworzenia wymagań/ kryteriów sukcesu przyjaznych uczniowi.
- Dokonasz analizy przykładowej lekcji pokazującej proces uczenia się.
- Poznasz 2 ciągi myślowe mające wpływ na proces uczenia się ucznia.
- Dowiesz się, co składa się na motywujący tok lekcji.
- Nauczysz się stosować poznany tok zajęć do projektowania własnych lekcji.
Dla kogo jest to szkolenie
- nauczycieli kl. 1-8 szkoły podstawowej,
- nauczycieli szkół ponadpodstawowych,
Prowadząca:

Dorota Podorska
Jestem trenerem, coachem, tutorem, doradcą zawodowym, dyplomowanym nauczycielem jęz. polskiego z 32-letnim stażem, wykładowcą i e-konsultantem w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie, trenerem: myślenia krytycznego, wspomagania w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych, The Coaching Maps i treningu umiejętności społecznych, mentorem w kursach internetowych Ok zeszyt i Uczymy myślenia. Specjalizuje się m.in. w kompetencjach kluczowych, ocenianiu kształtującym, myśleniu krytycznym, nowoczesnych technologiach, pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, doradztwie zawodowym, Autorką kursów internetowych: Wykorzystanie narzędzi TOC na jęz. polskim, czyli jak ciekawie uczyć form wypowiedzi, zastosowanie The Coaching Maps w pracy nauczycieli różnych specjalności, Jak uczyć online? Współautorką publikacji: „Szkoła uczenia się”, Co sądzą uczniowie o zdalnym nauczaniu?