60-minutowe szkolenie z 30-minutową sesją Q&A szkolenie w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045) , a także dostępem do nagrania i dodatkowych materiałów: link do książki, poradnika, innych środków dydaktycznych
Szkolenie dla nauczycieli
„Kodowanie bez i z komputerem w przedszkolu i klasach 1 – 3”
+ 30 minut sesji Pytań i Odpowiedzi na żywo!
Data szkolenia: 02.12.2021 r. g. 17:00
Dla kogo jest szkolenie: nauczycieli przedszkola, nauczania początkowego i świetlic
Opis szkolenia:
Szkolenie wprowadzi nauczycieli w świat kodowania, programowania, prostych łamigłówek oraz wdrażania tych umiejętności w poszczególne edukacje na szczeblach edukacji wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Korzyści dla uczestnika szkolenia:
- Poznasz podstawy programowania i kodowania dla dzieci.
- Przeanalizujesz dostępne metody i narzędzia w kodowaniu.
- Zaplanujesz własną pracę dydaktyczną z użyciem poznanych metod.
- Podniesiesz swoje kompetencje informatyczne oraz będą ich używać na poszczególnych edukacjach.
Program:
- Podstawy kodowania i programowania – teoria
- Metody i narzędzia w pracy z elementami kodowania i programowania
- Programowanie bez komputera i z komputerem – zajęcia praktyczne
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.