1,5 – godziny dydaktyczne szkolenia online w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), a dostępem do nagrania oraz materiałów.
Dla kogo jest szkolenie: nauczycieli przedszkola, nauczania początkowego i świetlic
Na szkoleniu uczestnik:
Otrzyma praktyczne umiejętności z prowadzenia prostych gier, zabaw z kodowaniem bez użycia komputera. Wiedzę z zakresu rozwijania kompetencji kluczowych z zakresu logicznego myślenia, kreatywności i twórczości wśród najmłodszych dzieci.
Opis szkolenia:
Programowanie jest umiejętnością przyszłości, najbardziej pożądaną na rynku pracy. Możemy kształtować te umiejętności od najmłodszych lat wprowadzając dzieci w świat kodowania. Dzięki szkoleniu możemy w prosty sposob aktywizować dzieci i udoskonalać w nich umiejętność logicznego myślenia.
Program:
- Przykłady gier,
- Zabaw,
- Łamigłówek,
- Elementów programowania – dostosowanych do różnych kategorii wiekowych i zajęć.
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.