Szkolenie online w Centrum Organizacji Szkoleń zakończone jest certyfikatem, a także dostępem do nagrania.
Aby czasu nie zmarnować, czyli jak przygotować samosprawdzające się testy i kartkówki nie tylko po to, aby sprawdzać poziom wiedzy
Program szkolenia:
- Wprowadzenie – sprawdzanie wiedzy czy monitorowanie postępów- kiedy i co wybrać?
- W jaki sposób wykorzystać narzędzia do samosprawdzania, aby przenieść odpowiedzialność za uczenie się na ucznia?
- Dlaczego warto pisać testy i jak je tworzyć, aby były wartościowe- zasada FIRST.
- Przegląd dostępnych narzędzi do sprawdzianów w formie testów. Omówienie ich zastosowania.
- Poznanie programów: Quizizz, Forms, Formularz Google, E-podręczniki
- Udział w ćwiczeniach interaktywnych z zastosowaniem wybranych narzędzi.
- Omówienie sposobu tworzenie testów w podanych programach.
- Udostępnianie testów w formie sprawdzianu, pracy domowej, ćwiczeń interaktywnych .
- Samodzielne tworzenie materiałów w poznanych programach.
Opis szkolenia:
Dowiesz się, jak wykorzystać samosprawdzające się testy, aby uczynić ucznia współodpowiedzialnym za proces uczenia się oraz dlaczego warto je pisać, jeśli są robione w sposób przemyślany. Poznasz zasadę FIRST, którą należy kierować się, tworząc testy. Poznasz programy do tworzenia interaktywnych testów i kart pracy. Nauczą się świadomego ich wykorzystania na różnych etapach procesu uczenia się.
Dla kogo jest to szkolenie:
- Nauczycieli szkoły podstawowej i ponadpodstawowej
Prowadząca:

Dorota Podorska
Jestem trenerem, coachem, tutorem, doradcą zawodowym, dyplomowanym nauczycielem jęz. polskiego z 32-letnim stażem, wykładowcą i e-konsultantem w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie, trenerem: myślenia krytycznego, wspomagania w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych, The Coaching Maps i treningu umiejętności społecznych, mentorem w kursach internetowych Ok zeszyt i Uczymy myślenia. Specjalizuje się m.in. w kompetencjach kluczowych, ocenianiu kształtującym, myśleniu krytycznym, nowoczesnych technologiach, pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, doradztwie zawodowym, Autorką kursów internetowych: Wykorzystanie narzędzi TOC na jęz. polskim, czyli jak ciekawie uczyć form wypowiedzi, zastosowanie The Coaching Maps w pracy nauczycieli różnych specjalności, Jak uczyć online? Współautorką publikacji: „Szkoła uczenia się”, Co sądzą uczniowie o zdalnym nauczaniu?