Nagranie webinaru
IPET w praktyce. Konstruowanie dokumentacji 2020
Co znajdzie się na szkoleniu IPET w praktyce?
- Zadania zespołu nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- IPET- analiza 8 obszarów i ich zapisy.
- Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia- jak ją sporządzić.
- Ocena efektywności programu, modyfikacja programu- ewaluacja.
- Współpraca z rodzicami i PP w zakresie opracowania i modyfikacji IPET
Co zyska uczestnik dzięki szkoleniu?
Wiedzę na temat konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych, wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz ewaluacji pomocy psychologiczno-pedagogiczenej uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Opis Szkolenia
Szkolenie jest wprowadzeniem nauczycieli w samodzielne i sprawne konstruowanie niezbędnej dokumentacji do funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole.
Na szkoleniu
Nauczyciele będą mieli możliwość zaplanowania własnej pracy w celu sprawnego i efektywnego prowadzenia dokumentacji udzielania pomocy psychologiczno- pedagogicznej uczniom z orzeczeniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Po szkoleniu otrzymasz
-
- certyfikat
- zbiór gotowych materiałów
- arkusz okresowej WOPF’u jako ewaluacja
- przykładowe zalecenia, wpisy do IPET
- wzór WOPF’u poprzedzająca IPET
- wskazania asperger, autyzm
- IPET wzór niepełnosprawność w stopniu lekkim
- IPET wzór druku
Szkolenie dedykujemy
- Wychowawcom,
- nauczycielom,
- pedagogom.
Prowadząca
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.