- O czym będzie szkolenie?
- Co otrzymasz
- Program szkolenia
Szkolenie ma na celu zachęcenie nauczycieli oraz zaopatrzenie ich w niezbędną wiedzę do skutecznego wprowadzania nowatorskich rozwiązań w działalności edukacyjnej.
Szkolenie dedykujemy : Pedagogom i wszystkim zainteresowanym nauczycielom.
Opis szkolenia :
Szkolenie pozwoli zdobyć wiedzę na temat skutecznego i efektywnego wdrażania działań innowacyjnych w pracę dydaktyczną.
Dla kogo jest to szkolenie:
- zainteresowanych nauczycieli,
- pedagogów,
- wszystkich zainteresowanych,
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska 
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.
Korzyści dla uczestnika szkolenia, w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
- Poznasz procedurę wdrażania innowacji,
- Nauczysz się konstruować nowatorskie działania,
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie podniesienia jakości swojej pracy
- Otrzymasz gotowe materiały do wykorzystania w pracy.
- Poznanie przepisów prawa dotyczące tworzenia programów innowacyjnych i projektów edukacyjnych.
- Zdobycie wiedzy na czym polega praca projektowa oraz dobre praktyki, poznanie ich pozytywów i zastosowanie w pracy z uczniami.
- Zdobycie umiejętności konstruowania projektów edukacyjnych zgodnych z wymogami.
- Poznanie struktury i rodzajów innowacji pedagogicznej, poddanie jej ewaluacji.