Diagnoza jest pierwszym etapem szeroko ujętego specjalistycznego działania nacelowanego na rozwojowe wsparcie osoby diagnozowanej. Na co należy zwrócić uwagę podczas prowadzenia diagnozy? Jakie narzędzia wybrać w przypadku dzieci z niepełnosprawnością intelektualną ? Czy takie same narzędzia stosujemy dla dzieci ze spektrum autyzmu jak dla dzieci z niepełnosprawnością? Na te wszystkie wątpliwości prowadząca postara się udzielić odpowiedzi podczas webinarium.

Dla kogo jest to szkolenie:

  • pedagogów,
  • logopedów i wszystkich specjalistów  pracujących z dziećmi i młodzieżą
  • Czym jest diagnoza funkcjonalna
  • Zapoznanie się z narzędziem do diagnozy funkcjonalnej dzieci  do 7 roku życia oraz starszych dzieci z autyzmem i z zaburzeniami komunikacji oraz innymi zaburzeniami rozwoju.
  • Nauka oceny poziomu rozwoju oraz określania zaburzeń w zachowaniu badanego dziecka.
  • Poznasz narzędzia standaryzowane i niestandaryzowane służące do przeprowadzenia diagnozy funkcjonalnej dziecka.

  • Otrzymasz dawkę wiedzy dotyczącą rodzaju narzędzi  i arkuszy służących do obserwacji dziecka.

  • 90 dni dostępu do szkolenia od dnia zakupu,
  • 90 dni uprawnień, do pobrania materiałów (rekomendujemy pobrania na własny nośnik),
  • dostęp do szkolenia 24 godziny / 7 dni w tygodniu,
  • instrukcja udziału w szkoleniu online tutaj.

Po ukończeniu szkolenia online uczestnik, otrzymuje zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem wzor zaswiadczenie 1 e1655903758423MEN w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045), do pobrania w formacie PDF ( www.cos.edu.pl > Moje konto > Moje certyfikaty/zaświadczenia).

  •  

 

Udział w szkoleniu

Dostępne materiały po szkoleniu

Prowadząca szkolenie

dr Marta Koplejewska

YXNzZXRzL3RyYWluZXJzL01hcnRhLUtvcGxlamV3c2thLmpwZw removebg preview
– oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

więcej
Shopping Cart
Scroll to Top