Skip to content
Aktualności
Oferta
Menu Toggle
Awans zawodowy nauczyciela
Bezpłatne szkolenia
Szkolenia na żywo dla nauczycieli
Szkolenia online dla nauczycieli
Zasobnik nauczyciela
Zamówienia grupowe
EduStrefa
Menu Toggle
Biblioteka
Blog
Szkolenia RP
Platforma dla placówki
Abonament szkoleniowy
Sklep
Kontakt
Moje konto
Main Menu
Dziewczęta z ZA – mistrzynie kamuflażu
Gry i zabawy sensoryczne, wspierające rozwój sensoryczny dziecka
Lęki rozwojowe u dzieci
Nie autyzm, lecz spectrum autyzmu. Co nowego przyniesie ICD 11?
Zespół Aspergera. Neuróżnorodni, czyli inne spojrzenie na ten sam świat
Nauczyciel wspomagający – dokumentacja dotycząca ewaluacji pracy
Rozszerzona wersja szkolenia: Asertywny nauczyciel
Zespół Zaburzeń Uwagi – ADD
ADHD- przyczyny, objawy, trudności w funkcjonowaniu szkolnym i społecznym
ADHD w szkolnej ławce – pakiet szkoleniowy
Pakiet szkoleniowy: Indywidualizacja kształcenia – diagnoza potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów w kontekście udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Gdy kary nie działają. Pakiet szkoleniowy
Odpowiedzialność prawna uczniów – co powinien o tym wiedzieć nauczyciel?- rozszerzona wersja szkolenia
Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego – zakończenie stażu
Awans zawodowy na stopień nauczyciela kontraktowego – zakończenie stażu
Twórcze lekcje w szkole – gamifikacja jako narzędzie do zwiększania aktywności i zaangażowania uczniów
Egzamin tuż tuż- jak skutecznie przygotować uczniów do egzaminu ósmoklasisty z jęz. polskiego?
Jak przygotować lekcję wg motywującego toku?
Przeciwdziałanie demoralizacji i przestępczości nieletnich
Elementy arteterapii w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością- propozycje ćwiczeń
Elementy terapii ręki
Kryteria diagnozy różnicowej autyzmu i zespołu Aspergera
Obserwacja dziecka podczas analizy i ewaluacji indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego wraz z poprawnie przeprowadzaną WOPFU
Metoda Dobrego Startu – założenia, oddziaływanie, warianty i przebieg zajęć
Organizacja kształcenia specjalnego dziecka/ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu i szkole – zasady organizacji zajęć
Nastolatek z Zespołem Aspergera – seksualność
Nastolatek z Zespołem Aspergera
Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży
Agresja i przemoc szkolna
Praca z dzieckiem z FASD
Co możemy zrobić, by nasz uczeń czuł się dobrze w szkole? Jak zbudować pozytywne relacje w grupie klasowej i szkole?
Jeśli nie sprawdzian czy praca klasowa, to co? Jak sprawdzić wiedzę i umiejętności w atmosferze sprzyjającej uczniowi?
Zadania i obowiązki nauczyciela wspomagającego (współorganizującego proces kształcenia)”
Przygotowanie WOPFU dla dziecka/ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Jak pomóc dziecku z afazją motoryczną w przedszkolu i w szkole?
Nauczyciel wspomagający mianowany – awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego
Nauczyciel wspomagający kontraktowy – awans zawodowy na nauczyciela mianowanego
Nauczyciel wspomagający stażysta – awans zawodowy na nauczyciela kontraktowego
Dostosowanie wymagań edukacyjnych – dokumentacja ucznia ze SPE
Podsumowanie roku szkolnego dokumentacja nauczyciela. Obowiązkowe wpisy i zadania
IPET w praktyce – Konstruowanie dokumentacji
Orzeczenia i opinie z PPP – trafna diagnoza i tworzenie dokumentacji
Jakich błędów i nieprawidłowości unikać w dokumentowaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Stres – czy zawsze musi być szkodliwy?
Zajęcia rozwijające umiejętności społeczno-emocjonalne. Podstawy prawne
Gotowe pomysły na godzinę wychowawczą oraz godzinę z pedagogiem
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w klasach I-III
Bariery w integracji osób z niepełnosprawnością
Jak rozwijać samodzielność uczniów?
Dziecko z niepełnosprawnością – efektywna praca nauczyciela
Obowiązująca dokumentacja – nauczyciel wspomagający
Dziecko wysoko wrażliwe- jak wspierać rozwój?
Dziecko z dyskalkulią w szkole
Uczenie dzieci z autyzmem prowadzenia konwersacji
Mediacje rówieśnicze jako profilaktyka zachowań agresywnych
Indywidualizacja kształcenia – diagnoza potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów w kontekście udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Metody aktywizujące w praktyce szkolnej
Uczeń z Zespołem Aspergera w zespole klasowym. Jak pomóc naszemu uczniowi z ZA?
Ewaluacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej
1
2
3
Następny »
Aktualności
Oferta
Menu Toggle
Awans zawodowy nauczyciela
Bezpłatne szkolenia
Szkolenia na żywo dla nauczycieli
Szkolenia online dla nauczycieli
Zasobnik nauczyciela
Zamówienia grupowe
EduStrefa
Menu Toggle
Biblioteka
Blog
Szkolenia RP
Platforma dla placówki
Abonament szkoleniowy
Sklep
Kontakt
Moje konto
Shopping Cart
Przewiń do góry