60-minutowe szkolenie na żywo z 30-minutową sesją Q&A szkolenie w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS zakończone jest zaświadczeniem zgodnym z rozporządzeniem MEN, w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 poz. 1045) , a także dostępem do nagrania.
Jakich błędów i nieprawidłowości unikać w dokumentowaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce?
Data: 22.03. 2022 r. g.17:00
Szkolenie przedstawia prawne aspekty tego o czym musi pamiętać dyrektor, jako osoba sprawująca kontrolę nad dokumentacją oraz nauczyciele prowadzący dokumentację pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce.
Opis szkolenia:
Spotkanie pozwoli zrozumieć przeanalizowane przepisy prawa oraz uniknąć najczęściej popełnianych błędów przy prowadzeniu dokumentacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce (szkoła, przedszkole)
Program:
- Obowiązujące przepisy.
- Indywidualne teczki ucznia z zakresu PPP.
- Dokumentowanie form PPP udzielanych w placówce.
- Podstawowe zagadnienia i gotowe rozwiązania pomagające uniknąć nieprawidłowości.
Korzyści ze szkolenia w Akredytowanym Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli COS:
- Poznasz Obowiązujące przepisy.
- Nauczysz się odpowiednio dokumentować pracę PPP w placówce.
- Wzmocnisz kompetencje w zakresie udzielania wsparcia uczniom objętych PPPdzenia zajęć zgodnych z psychorozwojem i samopoczuciem uczniów.
Dla kogo jest szkolenie dla:
- pedagogów;
- dyrektorów,
- zainteresowanych nauczycieli
Po opłaceniu szkolenia i zaksięgowaniu wpłaty i w momencie zebrania się minimalnej grupy uczestników otrzymasz link z dostępem do szkolenia. Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Prowadząca:
Angelika Perdek-Chabinowska
Jestem pedagogiem w szkole podstawowej, doradcą zawodowym, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Posiadam bogate doświadczenie w pracy pedagogicznej i szkoleniowej. Jestem nauczycielem przedmiotów zawodowych z zakresu administracji. Od lat prowadzę kursy na kierowników i wychowawców wycieczek, a także szkolenia dla rad pedagogicznych. Główne obszary działań to umiejętności miękkie i kluczowe, technik uczenia, nowoczesnych metod nauczania, kodowania, elementów TIK, pomocy psychologiczno – pedagogicznej oraz wsparcia placówek i nauczycieli. Jestem trenerem metod efektywnego uczenia się. Pomagam również uczniom w pracy nad stresem, autoprezentacją czy asertywnością. Regularny rozwój jest dla mnie bardzo ważny, dlatego systematycznie się doszkalam, biorąc udział w warsztatach dotyczących bajkoterapii, eksperymentów przyrodniczych, neurodydaktyki w edukacji. Dzięki temu mogę wzbogacać własny arsenał narzędzi szkoleniowych.